Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Εχθροστρέφεια


Είδα έναν άνθρωπο να πεθαίνει σήμερα, η μαλάκω δίπλα μου έλεγε οτι είναι επιλογή της να πεθάνει, και εγώ τσακωνόμουν με τον ταρίφα. αλλά γαμώτο, είδα ένα άνθρωπο να πεθαίνει. Γύρισα σπίτι μέσα στα νεύρα. Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει κοινωνικός κανιβαλισμός μέχρι εκείνη τη στιγμή. ΄Ανοιξα το ράδιο, 9το ίντερνετ ήταν κομμένο) και έπεσα στη συνέντευξη κάποιων αριστεροχαρούμενων μουσικάντηδων. Θα κάνουν λέει κοινωνική επανάσταση με τη μουσική τους. Οι μετ ενσαρκώσεις του Μάο. ΜΑΛΑΚΕΣ. Η πιο διαδεδομένη τέχνη είναι το ποδόσφαιρο, αυτό να τους πεις. Το ΄κλεισα, να παν να γαμηθούν κι αυτοί. Δεν είχα ιδέα τι έπρεπε να κάνω με τα νεύρα μου και άνοιξα το ψυγείο να φάω κάτι. Μασουλούσα ένα τοστ και σκεφτόμουν, πολλούς εχθρούς έχω τώρα τελευταία. Μωρέ, δε παν καλά τα νεύρα μου. Η μέρα άρχισε σκατά.
Αρχικά το συνεχές κρυφτούλι στους διαδρόμους της πολυκατοικίας με τον ενοικιαστή, τερματίστηκε σήμερα, με μια ανεπανάληπτη ήττα, όλη δική μου. Αργότερα, μέσα στη μέρα, πέτυχα συγκέντρωση Χ.Α στο κέντρο και σα να μην έφτανε αυτό ο αφεντικός είχε νεύρα πάλι. Μάντεψε ποιος την πλήρωσε. Καλά, για τη συνέλευση δε μιλάω..
Και εσύ πάλι δουλεύεις. Όλο δουλεύεις. γιατί δουλεύεις; αφού δεν ζούμε...δεν καταλαβαίνω..
Δεν είναι οτι εξαρτώμαι, αλλά βρε παιδί μου, μαζεύονται πολλοί οι εχθροί. Και είναι περίεργο γιατί, μικρή όταν ήμουν, οι δάσκαλοι έλεγαν πως είμαι έξυπνο μα πολύ εσωστρεφές παιδί. Βέβαια, συνεχίζω να είμαι εσωστρεφές, μόνο που δεν είμαι παιδί και από ουδέτερο έγινα θηλυκό. ΕσωστρεφΗΣ. Και από εσωστρεφής έγινα εχθροστρεφης Σκατά. Δε βαριέσαι, θα πεθάνουμε.
Α ξέχασα, πέρασα απ' το γιατρό σήμερα. Μου ΄πε πως σίγουρα θα πεθάνω, γιατί σε όλα τα τεστ, τα ψυχο-γραφικά, δεν βρέθηκε, λεει, κύκλος που να μην ακύρωνα, με μια γραμμή απ' τα πλάγια. Και αυτός, που είναι ειδικός με τις γραμμές των κύκλων, ανησυχεί για την εξέλιξη της ασθένειας μου, που είναι η αναρχία.
Λοιπόν, σε κλείνω τώρα, δώσε φιλιά στον Ηλία και τον Άλεξ. αυτάα. μου λείπεις.
Μπίιιιιιιιιιιιιιιιπ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου