Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

το άρωμα του quanto δεν το 'χει άλλος κανένας


Θέλω σου ξεσκίσω τα χείλη
θέλω να σου δαγκώσω το λαιμό και για επιδόρπιο τ' αυτί,
να τραβήξω τα μαλλιά σου
να ενοχλήσω τις μελανιές σου ή να σου κάνω καινούργιες .
Θέλω να σου ασκήσω βία και να μην την καταδικάσεις απ' όπου κι αν προέρχεται.

Θέλω να είμαι μόνη.

Θέλω να είσαι η μόνη, φωνή μεσ' τη νύχτα μου
και θέλω να είμαι η μόνη φωνή μεσ' το μυαλό σου.

Υπερβάλλω, όμως,

Πως, μ' αρέσει το σώμα σου
θέλω να είμαι το σώμα σου.
Και αφού,
όλα τελειώνουν να είμαι εκείνο το ποσοστό του ανθρώπινου ιστού που γίνεται σκόνη.
θέλω να γίνω σκόνη να κάθομαι στα έπιπλα
και να σε βλέπω που αλλάζεις ρούχα.

Και αφού όλα τελειώνουν,
θέλω να είμαι η σκόνη που τρυπώνει στους διακόπτες
και έτσι να είμαι πάλι το φως σου.


Και αφού, όλα τελειώνουν

θέλω να είμαι σκόνη που κάθεται στις φωτογραφίες και στα πορτραίτα των αγίων σου.
και έτσι με κάποιο τρόπο πάλι να με λατρεύεις.

Και όταν όλα τελειώσουν
και σε πιάσει αλλεργία στη σκόνη
να κάνεις φασίνα με εκείνο το απορρυπαντικό, το ελληνικά νησιά
γιατί ξέρεις... μου χρωστάς ρε πούστη κάτι διακοπές.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου