Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Ο ιστορίας

Διηγείται, η Άδικη Κατάρα*1:
<<Διάβαζα το παρανουαρικο του τ.θεοφίλου όταν απ' τα μεγάφωνα του πληρώματος της ανεκ ακούστηκε η ανακοίνωση οτι υπήρξε τηλεφώνημα για βόμβα. Σε συνδυασμό με αυτά που διάβαζα, γούσταρα πολύ αυτή τη φάση. Μέσα σε ένα σύμπλεγμα φετιχισμού της βιας, ένιωσα οτι υπήρχαν όλες οι προυποθέσεις για να ήταν αυτό απόσπασμα από ταινία του ταραντίνο, οπότε γούσταρα διπλά τη φάση. Ήξερα βέβαια, οτι απλά κάποιος φουκαράς είχε καθυστερήσει.
   Μετά απο 20 λεπτα είμασταν πάλι μέσα. παρόλο το αστείο της υπόθεσης, το ταξίδι προμηνύονταν κακό. Στην ανακατανομή των θέσεων στο κατάστρωμα(που λεφτά για καμπίνες) ήρθε και κάθισε απο πίσω που μια παρέα, με κιθαρίζοντα νεαρό που έπαιζε παντελίδη και καρρά. στην τηλεόραση έπαιζε dancinh with da stars και είδα οτι χόρευε ο γαβαλάς. Νόμιζα οτι ήταν μπουζουριασμένος, και παρόλο που ιδεολογικά και πολιτικά δεν θα πρεπε να με εκπλήσσει η επανεμφάνιση του στο χώρο της show μπίζνας, και του χαριεντίσματος, αναγούλιασα λίγο. Εν τω μεταξύ οι απο πίσω είχαν σταματήσει να κράζουν μια οικογένεια Ρομά που καθόταν κάπως αναχούρχουδα απο πίσω και είχαν πίασει συζήτηση για μουνάκια. Εδώ είμαστε σκέφτηκα, και αποφάσισα να γίνω για λίγη ώρα κεραία, παριστάνοντας προσήλωση στο ''παρανουαρικό'' και στα μεγάλα θέματα του κινήματος.

  Η παρέα περιελάμβανε, 55χρονω (περίπου) πατέρα, 18χρονω γίο με έφεση στη κιθάρα και τα σκυλάδικα και 57(περίπου) άκυρο τύπο λάτρη του παντελίδη και μεγάλο φαν, όπως αποδείχτηκε του 18χρονου. Τέλος πάντων. κανονικά, οτι γίος και πατέρας συζητούσαν τόσο ανοιχτά για τις σεξουαλικές τους εμπειρίες θα έπρεπε να με χαρωποιεί. Τι σκατά ελευθεριακοί άνθρωποι είμαστε. Τώρα όμως, ένιωθα οτι ήθελα να ξεράσω τον απαίσιο καφέ φίλτρου της ανεκ(που πλήρωσα και 3 ευρω) μέσα στο στόμα μου. υπήρχε μια τρομερή χυδαιότητα στα λόγια τους. αλλά τι τα θές, έτσι είναι το σεξουαλικο lifestyle εν ετει 2013. Η ηδονή ως αυτοσκοπός. ο ηδονισμός στη σκέψη του ηδονισμού. τρομερό Inception η σεξοαλικότητα σήμερα ε; Ενιωθα τα αυτιά μου να βουίζουν. Μιλούσαν τόσο δυνατά. Σχεδόν σαν να επιδίωκαν να τους ακούσω. και όντως πιστεύω οτι τελικά ήθελα να τους ακούσω. Όχι εγώ όμως. δηλαδή όχι μόνο εγώ. Ήθελα να τους ακούσουν, όλοι γύρω τους. Οι γυναίκες μάλλον για να εντυπωσιαστούν, με τις επιδώσεις τους, οι άνδρες για να ζηλέψουν και οι πούστηδες (;) οι πούστηδες για ντρέπονται, με την ετεροκανονικότητα τους (μάλλον). Αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι δεν θέλουν πλέον μόνο να εκφράζουν την σεξουαλικότητα τους στο/στα ταίρι/α τους, αλλά κυρίως να την προβάλλουν. Η ηδονή όχι μόνο σαν αυτοσκοπός. Μερικές φορές σκέφτομαι οτι η σεξουαλικότητα σήμερα δεν ορίζεται ως ένα συνοθίλευμα ανθρώπινων και ψυχολογικών στοιχείων και αυθόρμητων επιθυμιών, αλλά ως η τεχνιτή και βεβιασμένη αντανάκλαση αυτών όλων αυτών, μέσα απο τα μάτια των άλλων. Τι σου λέω τώρα. Αμπλελοφιλοσοφίες να περνάει η ώρα.
   Δεν μπόρεσα όμως, όταν τους άκουσα να τραγουδούν (πάντα με συνοδεία της κιθάρας): η Ρίτα Ριτάκη, τι δουλεία είχε με τον 45χρονω Παραπέντε; Ή μάλλον, για να μην κατηγορηθώ για κλειστόμυαλη, πώς θα ήταν το τραγούδι, αν γραφόνταν σήμερα, υπο το φώς, αυτών των σεξουαλικών δεδομένων; πώς θα ταν το άσμα αν η Ρίτα Ριτάκη, δεν ήταν μια αθώα χαριτωμένη παιδούλα, αλλά μια ξεπεταγμένη τύπου Miley Cyrus; Πως θα ήταν αν η Ρίτα Ριτάκη, έψαχνε να βρεί το μπελά της κάνοντας twerking στον διψασμένο για γεροντοέρωτες Παραπέντε; και τέλος πάντων τη είδους σεξουαλική απελευθέρωση είναι αυτή που μας έχει κάνει να ασχολίομαστε όλη μέρα με το σεξ;
Οι δυτικές κοινωνίες πιστεύουν οτι είναι πιο απελευθερωμένες επειδή, μπορούν να μιλάνε ανοιχτά για το σεξ; Παπάρια λέω εγώ.
  Οι δυτικές κοινωνίες, είναι εν τέλει δέσμιες της σεξουαλικότητας τους. και όχι μιας πηγαίας αυθόρμητης σεξουαλικότητας, που θέτει ερωτήματα και αμφισβητεί κάποιο γαμικό ή εθνοκρατικό κατεστημένο, αλλά μιας σεξουαλικότης που αναλώνεται σε gay pride, και μπαρ, και που αναπαράγεται σε δήθεν αντισυμβατικά πρότυπα, για καταναλωτικούς λόγους. Μια επιδειξιομανής σεξουαλικότητα.  Ο άνθρωπος δεν κάνει πια σεξ με θεωρητικά κύριο σκοπό την αναπαραγωγή όπως παλιά αλλά για να δημιουργήσει για τον εαυτό του την εικόνα του ανθρώπου που κάνει σεξ *2
  <<εσύ έχεις δεί το βίντεο της Τζούλιας;>>. Όχι αγαπητέ συμμαθητά/ρια, δεν το έχω δεί. Όχι επειδή σνομπάρω για φεμινιστικούς λόγους, τις τσόντες, όχι σε καμία περίπτωση. Αλλά και εσύ που το χεις δεί, νιώθεις πιο σίγουρος τώρα; Το κακό με αυτή τη φάση δεν είναι η εκμετάλευση της Τζούλιας και της κάθε Τζούλιας. Άλλωστε οι τσόντες κάνουν το ίδιο κακό στην κατασκευή φυλετικών προτύπων, και ειδικά στον ανδρικό πληθυσμό που βασικά, τις παρακολουθεί περισσότερο ή μάλλον ''οφείλει'' να τις παρακολουθεί περισσότερο. και αν το δες λοιπόν; Τι; Κι αν το δες και γούσταρες, και σου σηκώθηκε και  τράβηξες και μια μαλακία; Τι; Με γεία σου με χαρά σου. Ας τα σάπια λοιπόν.
  Το δες για να το δείς και να λες οτι το δες και γούσταρες και σ' άρεσε και τράβηξες μια μαλακία. Το δες για να το δείς, και να μπορείς να κάνεις αυτή την ερώτηση. Ας τα σάπια λοιπόν Ιστορία.
  Η έξη να είσαι σέξυ. Μουφιά μου φαίνεται. Και φετιχισμός. Καταναλωτικός. Είπαμε οι άνθωποι δεν είναι φτιαγμένοι απο αστερόσκονη, δεν είναι όμως και μπλουζάκια Η&Μ. ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ, να τα πετάς με την πρώτη πλύση γιατί ούτως ή άλλως τα πήρες για το ''swag''.
  Και πρέπει νομίζω να χωνέψουμε, οτι στην μεταβιομηχανική κοινωνία της άγριας Δύσης, οι γυναίκες δεν είναι πλέον μόνο μηχανές παραγωγής εργατικού δυναμικού. Ή μάλλον είναι και αυτό. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ίδια είναι τα αφεντικά άλλωστε, είτε θυληκά είτε αρσενικά. Άλλα πρότυπα, και άλλες ταυτότητες, άλλες προτεραιότητες. Τώρα πρώτα δουλεία μετά οικογένεια (πάντως πάντα οικογένεια ε). Αλλά πρώτα δουλεία και καρίερα. Ψωμί και κρεμμύδι, Πούτσο και ξύλο. Και αν το καινούργιο lifestyle δεν είναι παραγωγικό, λίγο μας νοιάζει αφού, οι δυτικές οικονομίες δεν παράγουν όπως παλιά πλέον, αλλά στην πλειονότητα τους, παρέχουν υπηρεσίες(Νερό, ηλεκτρικό ρεύμα, τραπεζικές υπηρεσίες, ταξιδιωτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες για τα πάντα, ηλεκτρονικές(!) υπηρεσίες σεξ). Κι αν δεν έχει με εργοστασιακούς όρους υπεραξία, η καταναλωτική του αξίας είναι σαν τις διαφημίσεις της VISA CARD. ANEKTIMHTH.
  Το dancing τελείωσε. Τώρα παίζει ναταλία-γερμανού. Καινούργια εκπομπή. Είχα αφερεθεί στη συζήτηση των πίσω και δεν πρόλαβα, ούτε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί το ναταλάκι έχωνε: << άκου μάνα για όλους έχει ο θεός>>. Σκατά στο χοντρό και το non-politica του. Είδα και τη συνέντευξη τύπου προχθές. Επικήδειος. Και μπροστά στις κάμερες κίολας. Ντροπή. Εμένα στο χωριό μου όταν πεθαίνει κάποιος δεν καλούνε τα σόγια τα κανάλια, να κλάψουν μπροστά τους. Πολύ Ιστορίας δεν μας το παίζεις και εσύ manάκο; Είναι λέει, το θέμα με τους φασίστες, πολιτισμικό. Basta ρε φίλε. Δηλαδή άμα ακούγανε περισσότερο χιπ-χοπ ή μπαχ θα ταν λιγότεροι οι φασίστες λές; Ξεχνάς και τον Αρτέμη; Και στην τελική η αφύπνιση του κόσμου που προτείνεις κοστολογείται γύρω στα 15ευρώ, σε τελειωμένα μαγαζάκια. Κατα τ'άλλα no-sponsor. Ε δεν με ψήνει.
  Όπως δεν με ψήνεις και εσύ Ιστορία. Όπως δεν με ψηνες στο λύκειο, αλλά ούτε και τώρα που 'χει αλλάξει. Και αλλάζεις συχνά Ιστορία. Αλλάζεις, πρόσωπα, φωνές, φύλα, αγγίγματα, φράσεις, όψεις και πολιτικές. Και σε βαρέθηκα. Αλήθεια. Και θα σε βαριέμαι κάθε φορά που θα μου την πέφτεις στα πιο άκυρα μέρη, γιατί θες να με ''γνωρίσεις''. Και θα βαρίεμαι κάθε φορά που θα μου λές πόσο όμορφα μάτια εχω ίσω απο τα ματομπούκαλα που μπορεί να φοράω, για πρακτικούς λόγους. Και θα νυστάζω, με τις διηγήσεις για τα κατορθώματα σου και τις εμπειρίες σου σε όλα τα φύλα. Και για να μην απατηθώ, δεν απατιέμαι καθόλου όταν έρχεσαι με ένα ακόμα ποτήρι αλκοόλ στ χέρι, να με ''γνωρίσεις''.  Το κακό με τους Ιστορίες δεν είναι μόνο οτι είναι σεξουαλικά καγκουρίσκοι, αλλά οτι είναι απίστευτα φαφλατάδες. Και μάλιστα, τόσο φαφλατάδες όσο χρειάζεται για να σε αφήσουν να εμπεδώσεις πόσο πολύ σεξ κάνουν(ή μπορούν να κάνουν), αλλα ταυτόχρονα να σου δημιουργήοσυν την αίσθηση οτι είσαι ξεχωριστός/η για αυτούς. Στο 'πα και πριν, ας τα σάπια Ιστορία.
   Και εδώ ξαναδιαβάζω μέρος του παρανουαρικού. Γενικά το βιβλίο δεν είναι ούτε αμιγώς πολιτικό ούτε αμιγώς γκανστεριά. Έχει πάντως αφήγηση κόμικ. Οπότε γουστάρω. Δεν γίνεται να μην γουστάρω. Είναι ο δικός μου φετιχισμός. Σοοορρυ. Τέλος πάντων, εδώ καλά τα λέει. Θεωρούμε κατακριτέο τον πληρωμένο έρωτα, γιατί τον εμπορευματοποιεί, λές και είναι το σεξ το κέντρο της ηθικής. Ή λές και η κοινωνία δεν είναι καθ'όλα εμπορευματοποιημένη, εκεί θα κολλήσει. Λοιπόν, ας τα σάπια Ιστορία..! Τα σφηνάκια που κερνάς τι είναι δηλαδή; Αν με γνώριζες στο λεωφορείο θα με κέρναγες εισητήρια δηλαδή; Είπαμεεεεεε, ας τα σάπια. Δεν τα θέλω τα σφηνάκια σου. Καλά κατάλαβες όμως, το τιμάω το ποτό μου. Αλλά αυτό που πληρώνω εγώ για την πάρτη μου. Για να με μεθύσω μπας και μου φύγουν οι αναστολές, πάντως όχι για να πηδηχτούμε. Απ' όλες τις αντιφάσεις του καπιταλισμού, αυτήν δεν μπορώ να την αποφύγω. Με καμία παναγία.
   Όπως και να 'χει, οι φίλοι μου με 'χουν στήσει πολύ ώρα και έχω αρχίσει να νυστάζω και να πλήττω αφόρητα. Γαμώ το Χρηστό μου, σκέφτομαι. Χαμογελάω στον Ιστορία και του λέω πικραμένα: << μεγάλη διαστροφή η μονογαμία>>.
Ξημέρωσε. Το πλοίο δένει. Στην τηλεόραση παίζει το πάτερ ημών. >>



*Για να το λύξουμε, Άδικη Κατάρα είναι μια φανταστική περσόνα, ειδομένη μέσα απ' τα μάτια 10 περίπου αλητήριων, γνησίων αραχτών και λούμπεν πουθενάδων
*από το: http://exnegativo.blogspot.gr/search/label/%CE%A4%CE%BF%20%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%20%CE%9D%CF%84%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%8C%CF%81%20%CE%95%CF%85%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%AD%CE%BB%CE%B9%CE%BF






































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου