Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

συν-πτώση

                       *το κείμενο είναι αναδημοσίευση από το φανζίν symptwsh που θα το βρείτε εδώ
                                                               του Χρήστου Εργοδηγού

Σε αυτό το πράμα που εσύ αποκαλείς ΠΑΤΡΙΔΑ, εγώ 
κατουρώ καθημερινά
Και αυτό δεν είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ
Είναι που μ'αρέσει να ποτίζω τα λουλούδια της γης αυτής με τασωματικά μου υγρά 
Και αυτό δεν είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ

Όταν εσύ χρησιμοποιήσει τον όρο ΘΡΗΣΚΕΙΑ, εγώ ξερνάω σκοταδισμό και μισαλλοδοξία
Και αυτό δεν είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ 
Είναι που μ'αρέσει να σε κάνω να βλέπεις την αλήθεια κατάφατσα, χωρίς ωραιοποίηση 
Και αυτό δεν είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ 

Ακόμα περισσότερο όταν μου μιλάς για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, εγώ βλέπω κακοποιημένη σύζυγο και παρατημένα ΠΑΙΔΙΑ 
Και αυτό δεν είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ
Είναι που έχεις ακόμα το θράσος να μιλάς για ιδανικά και θεσμούς καργιόλη
Και αυτό δεν είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ

Όταν εγώ μιλώ για ΑΓΑΠΗ, εννοώ 2 σπασμένες ψυχές σε ένα κρεβάτι να χαμουρεύονται 
Και αυτό είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ
Είναι που εσύ θα πηδήπξεις την όποια πόρνη χωρίς προφύλαξη για να νιώσεις 
Και αυτό δεν είναι ΣΥΜΠΤΩΣΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου