Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

περί καπνίσματος

απόψε θα αρχίσω το κάπνισμα. μάταια αντιστεκόμουν τόσο καιρό. και η νύχτα το σηκώνει. απόψε αρχίζω το κάπνισμα για λόγους στυλ. γιατί το μπάρ είναι φίσκα, όλοι πίνουν όλες καπνίζουν και εγώ δεν ξέρω τι να κάνω με τα χέρια μου, το κάπνισμα μπορεί να μην σε προφυλάσσει από τον καρκίνο του πνέυμονος αλλά σε προφυλάσσει από την αμηχανία. και ακόμα κάνει αυτό το εφέ με τον καπνό μέσα από τα μαλλιά. σήμερα αρχίζω το κάπνισμα γιατί το κάνουν όλοι οι φίλοι μου και είναι γαμάτοι. στην τελική το κάπνισμα είναι μια καλή δικαιολογία, ένας ευρηματικός θα έλεγα, τρόπος να γεμίσεις τα άδεια σημεία των προτάσεων. όχι, δοκιμάστε το σοβαρά, πηγαίντε στον καθρέπτη και πείτε μια κενού νοήματος πρόταση και μετά επαναλάβετε την με ένα μισοσβησμένο τσιγάρο στο στόμα. ( για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, καθώς προφέρετε αυτήν την κενού νοήματος πρόταση ενόσω προσπαθείτε -κάντε το να φαίνεται απεγνωσμένα- να ανάψετε το τσιγάρο. και όταν τελικώς ανάψει αρχίστε να το πηγαίνετε πάνω κάτω, δεξιά αριστερά μέσα στη μούρη του υποτιθέμενου συνολιμητή σας. φροντίστε η χορογραφία να ολοκληρωθεί με κάποια σεκόντ στα οποία ο υποτιθέμενος συνομιλητής σας θα φοβάται για πιθανές από μέρους σας προθέσεις να τον κάψετε, φέρνοντας του το ταλαίπωρο τσιγάρο σας, τόσο κοντά στην υποτιθέμενη μούρη του, έτσι ώστε το υποτιθέμενο μάτι του να βλέπει το τσιγάρο πρώτο αλλά φλου πλάνο και πίσω την ματιά σας σε νετ. θα τον σαγηνέυστε.)
εσείς βέβαια τα ξέρατε όλα αυτά και εμείς πέσαμε στην παγίδα σας. οπότε και εγώ απόψε θα αρχίσω το κάπνισμα γιατί όλοι διασκεδάζουν όλοι εκστασιάζονται όλοι χτυπιούνται όλοι χύνουν ένα μέρος του ποτού τους στη διαδρομή μπάρα- θέση της παρέας στο μαγαζί όλοι την πέφτουν στη σερβιτόρα όλοι λένε κουτσομπολιά όλοι την πίνουν στα κρυφά όλοι το κάνουν όλοι βρίζουν τους μπάτσους όλοι μεθάνε όλοι ξενερώνουν όλοι τρώνε σουβλάκια από στον Έλβις  όλοι χαίρονται όλοι λυπούνται όλοι γεννιούνται και όλοι πεθαίνουν όλοι ξέρουν τι κάνουν και κανένας δεν γελάει.
και εγώ δεν ξέρω τι να κάνω με τα χέρια μου.  εσύ ανάβεις τσιγάρο σχηματίζεις προτάσεις. απόψε δεν ξέρω πως να νιώσω.
γιατί αγάπη μου, λες βλακείες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου